Červen 2008

Kočka na 18.6.

18. června 2008 v 17:33 Kočka na každý den
Ahoj všichni!
Zítra nastává konečně můj VELKÝ DEN.Letim na Mořského Koníka- do Řecka na 3 týdny. Omlouvám se svým spřáteleným blogům,ale nebudu mít přístup k internetu,takže nebudu moci psát komentáře .Jakmile ale přijedu,tak vám to vynahradím.Kdyby mi chtěl někdo napsat vzkaz,tak může z www.vzp.cz.Jsem skupina 26.Dneska nemám moc času,musím ještě balit a taky odpočívat,protože máme být na letišti už ve 3.00.Přeju všem pěkný začátek prázdnin,příjemnou náladu a abyste poznali co nejvíc dobrých lidí,protože na nich to hodně záleží!No já už musim běžet,už se těšim,až budu mít to balení za sebou a až budu na pláži odpočívat jako tahleta kočka.

Poloostrov Chalkidiki

14. června 2008 v 18:54 Řecko a kočky,které tu žijí
Poloostrov Chalkidiki na severovýchodě Řecka patří mezi nejoblíbenější cíle zahraničních návštěvníků, kteří chtějí dovolenou strávit na jeho krásných plážích. Chalkidiki ústí do Egejského moře třemi výběžky. Nejzápadnější je Kassandra, prostřední Sithonie a nejvýchodnější Athos. Turisté však mohou jezdit jen na Kassandru a Sithonii, na Athosu má více než tisíc let sídlo tajemná a nepřístupná mnišská republika Agion Oros. Mniši povolují vstup na své území pouze návštěvníkům mužského rodu, dětem a ženám je vstup zakázán. Impozantní kláštery a jejich polohu na zalesněných svazích poloostrova mohou ale obdivovat všichni během plavby lodí, která vede podél západního pobřeží.
Proč jet právě sem?
Kvůli krásné přírodě s hlubokými lesy, které se často svažují až k pobřeží. Chalkidiki má průzračně čisté moře a nádherné pláže, jejich délka je 850 kilometrů. Mimo hlavní letoviska tu najdete malé romantické písečné a oblázkové zálivy, poskytující nerušené soukromí.
Obrázek “http://zajezdy-ubytovani.cz/images/eu/chalkidiki.gif” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Co prozradí uši?

13. června 2008 v 17:17 Kočičí všehochuť
Když je kočka uvolněná,ukazují její uši dopředu a lehce ven.
Jestliže pozornost kočky vzbudí nějaký zvuk,otočí špičaté uši přímo dopředu.
V konfliktních situacích sebou uši nervózně cukají.
Kočka připravená k obraně sklopí uši dolů do bezpečnější polohy.
Agresivně naladěná kočka natočí uši ke straně tak,že je dobře vidět jejich zadní strana.
Obrázek “http://www.avet.cz/jpg/kocka_jd_200.gif” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Zmrzlina

10. června 2008 v 18:19 Ankety
Mně chutnají skoro všechny.Nejčastěji si ale asi dávám karamelovou a malinovou. Nejlepší zmrzlinu jakou jsem kdy jedla bylo v Řecku v jedné vesničce nedaleko Platamonu -žvejkačkovou.Bohužel jsem už ale nikde neviděla,že by ji někde jinde prodávali :-(

Dovolená

9. června 2008 v 12:08 Kočičí všehochuť
Při vaší krátké nepřítomnosti(trvající jeden až dva dny) se o to,aby vaše kočka dostala svou potravu v obvyklou dobu,může postarat automat na krmení.
Většina koček se cítí opravdu dobře jen v důvěrně známém prostředí.Při delších cestách autem nebo vlakem trpí zvířata hlukem a tím,že jsou uzavřena v přepravce.Cestou se také často nemohou nažrat,napít nebo použít záchod.Vypustit je z boxu byste neměli,to je příliš riskantní(leda na vodítku).Kočku si vezměte s sebou pouze v případě,že trávíte dovolenou pravidelně na stejném místě(např.chalupě) nebo že je na vás zvíře hodně závislé a odloučení by snášelo jen velmi težce.Předem se také informujte,zda jsou v místě,kam jedete na dovolenou ,kočky"povoleny" a zda jsou v oknech mříže.Když vám kočka uteče na neznámém místě,může se stát,že ji už nikdy nenajdete.Při cestě letadlem si zjistěte,zda může zvíře v boxu cestovat v kabině pro cestující.
Ideální je,když se o vaši kočku postará soused nebo kamarád:pravidelně ji nakrmí,vyčistí ji záchodek a věnuje jí svou svou pozornost.Možná ve vašem okolí existuje nějaký klub nebo spolek zabývající se hlídáním koček,jehož členové se vzájemně postarají o své kočky.
Své zvíře můžete svěřit do péče přátel,kteří kočku dobře znají.I ten nejlepší zvířecí hotel pak představuje jen nejkrajnější možnost.
Zavazadlo na dovolenou
Při cestách po zemích Evropské unie potřebujete pro svou kočku mezinárodní průkaz pro malá zvířata,ve kterém je záznam o povinném očkování proti vzteklině a identifikační označení zvířete(přípustné je tetování nebo mikročip)
Do zavazadla patří:kočičí záchod,stelivo,misky na krmení,zásoba krmiva a hračka.
Zdroj obrázku

Kočička na 8.6.

8. června 2008 v 14:30 Kočka na každý den
Tenhle pohled jsem si včera koupila na výletě v Regensburgu.Prodávali tam spoustu pěkných pohledů koček,ale byly dost drahý.Tak jsem si koupila jen jeden na památku a abych taky trochu rozšíčila svou sbírku.Kdybych měla hodně peněz,koupila bych si všechny pohledy s kočkama,co tam měli.Prošla bych celé město,všechny krámky.Většinou tam měli pohledy a přání s kočkama dost vyprodaný,viděla jsem hodně posledních pár kousků.Kočky na pohledech byly zase trochu jiné něž české a řecké.Každá země má trochu jiný typ koček,zajímalo by mě to,jestli je to tak všude.
Výlet se nám moc vydařil.Na cestě jsme měli štěstí,že jsme si sedli do kupé,kde byl člověk,který se s námi dal hned do řeči.Byl to Řek a momentálně pracoval v Německu.Procvičila jsem si tak němčinu.Hrozně mě bavilo si s ním povídat.Protože jsem už v Řecku třikrát byla a za necelých 14 dní jedu zase,měli jsme si hodně co povídat.Obdivovala jsem jeho trpělivost se s námi celou cestu bavit a to,jaké nám pokládal otázky a snažil se.aby nevázla konverzace.
V Regensburgu jsme si prohlídli nejstarší most v Němcku a taky jsme vyhledali nejstarší cukrárnu.Vešli jsme dovnitř a valili oči.Těch dobrot.Všechno tam bylo ale dost drahé.Nakonec jsme se usadili v jiné levnější cukrárně.Já jsem si tam dala vynikající zmrzlinu se třemi kopečky.Paní učitelka a mamka kafe a holky pizzu.Vašek s Honzou si nic nedali.Ještě štěstí,že byl Vašek s námi,bez něj bychom vlak asi nestihli a včas nenašli.
Ke konci jsme se šli ,podívat na městskou radnici a zámek , pak si koupili na cestu kebab.Já jsem k němu dostala památnou vidličku-kovovou.Plastovou totiž už neměli,tak mi dovolili si ji nechat.Na zpáteční cestě jsme měli zase štěstí na dobrý spolucestující-tentokrát dva Čechy,kteří nás skvělě bavili.Taky jsem trochu pospávala,protože jsem musela ráno vstávat už ve čtyři hodniny.Stálo to ale za to.Doufám,že to nebyl náš společný poslední výlet!O prázdninách jsme si už domluvili,že bychom mohli zase někdy jet do jiné části Německa!

Na vodítku

6. června 2008 v 16:34 Kočičí všehochuť
cry.gif cry picture by sadistic_vamp Pro mnohé kočky znamená procházka na vodítku hotové utrpení,jiné si na vodítko zvyknou.
sleep.gif picture by sadistic_vampAni na vodítku není mimo vaši zahradu kočka v bezpečí.
think.gif picture by sadistic_vamp Nebezpečí znamenají také psi bez vodítka.Když je kočka uvázaná na vodítku,nemůže ani utéci na strom.
basic.gif picture by sadistic_vamp Ani ve vaší náruči není kočka vždy v bezpečí a může vás v panice poškrábat.(To,že bych byla poškrábaná by mi bylo jedno,hlavně,když se mé kočičce nic nestalo!)